lørdag 10. oktober 2009

Temauke

I denne uken har vi hatt "Temauke". Det vil si at man kan bytte linjer, for å se hva de andre på skolen holder på med. Jeg valgte da hestelinjen, noe som kanskje ikke er så overraskende, siden jeg i mine tidligere dager var en ganske så aktiv hestejente. Tenkte at dette var en fin mulighet til å friske opp hesteridningen.

Uken startet med mye teori om hest og utstyr. Resten av uken gikk til ridning og stell av hestene. Tirsdag og Onsdag ridde jeg på en kaldblodstraver med navnet Indigo. Den var svart med hvite sokker og hvit bles. Noe som var ganske spesielt med Indigo, var at hun hadde ett brunt øye og ett blått øye. Hun var veldig grei å ri på.



Torsdag og fredag ridde jeg på en islandshest med navnet Gola. Hun er bare 130 cm, så det var litt uvandt å ri på en ponni, etter å ha ridd på en stor hest. Denne jenta var det mye fart i! Kjempe gøy å ri på henne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar